Про нас
У нас працюють практичний психолог, вчитель-реабілітолог, вчитель-логопед та дефектолог і ми використовуємо найновітніші методики.
Наші педагоги:
виявляють щиру зацікавленість та доброзичливість по відношенню до дитини та її батьків;
вибудовують свою роботу на взаємній довірі і повазі до дитини з особливими освітніми потребами та її батьків, незалежно від статі, віку, способу життя, національного чи соціального походження, мови, віросповідання, фізичних чи інтелектуальних особливостей;
вірять в успіх, в здатність дорослого і дитини впоратися з ситуацією чи проблемою, підтримують віру у їх власні сили.
ІРЦ вирішує наступні завдання:
здійснити комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
встановити наявність у дитини особливих потреб;
розробити рекомендації щодо організації інклюзивного навчання;
забезпечити надання психолого-педагогічної допомоги дитині;
надати методологічну допомогу педагогічним працівникам та батькам дітей;
забезпечити системний кваліфікований супровід дітей
В основі діяльності ІРЦ є забезпечення права дитини на освіту.
Тому ІРЦ здійснює свою діяльність з урахуванням таких принципів, як:
- повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей;
- підтримання найкращих інтересів дитини;
- недопущення дискримінації та порушення прав дитини;
- конфіденційність;
- доступністьсосвітніх послуг з раннього віку.