Про нас

У нас працюють практичний психолог, вчитель-реабілітолог, вчитель-логопед та дефектолог і ми використовуємо найновітніші методики.

Наші педагоги:

виявляють щиру зацікавленість та доброзичливість по відношенню до дитини та її батьків;

вибудовують свою роботу на взаємній довірі і повазі до дитини з особливими освітніми потребами та її батьків, незалежно від статі, віку, способу життя, національного чи соціального походження, мови, віросповідання, фізичних чи інтелектуальних особливостей;

вірять в успіх, в здатність дорослого і дитини впоратися з ситуацією чи проблемою, підтримують віру у їх власні сили.

ІРЦ вирішує наступні завдання:

здійснити комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;

встановити наявність у дитини особливих потреб;

розробити рекомендації щодо організації інклюзивного навчання;

забезпечити надання психолого-педагогічної допомоги дитині;

надати методологічну допомогу педагогічним працівникам та батькам дітей;

забезпечити системний кваліфікований супровід дітей

В основі діяльності ІРЦ є забезпечення права дитини на освіту.

Тому ІРЦ здійснює свою діяльність з урахуванням таких принципів, як:

- повага та сприйняття індивідуальних особливостей дітей;

- підтримання найкращих інтересів дитини;

- недопущення дискримінації та порушення прав дитини;

- конфіденційність;

- доступністьсосвітніх послуг з раннього віку.